sobota, 27 sierpnia 2016

Etui na pędzle ;-)


Cześć ;-) !!!

   Dzisiaj będzie o czymś praktycznym ;-) Ostatnio często się przemieszczając uświadomiłam sobie potrzebę posiadania czegoś co osłoni pędzle na czas transportu i nie pozwoli im się zniszczyć. Nie zabieram ze sobą nie wiadomo ile kosmetyków, bo szkoda mi mojego kręgosłupa ;-) i miejsca w bagażu na inne bardziej potrzebne rzeczy. Ale to minimum które zabieram chce zabezpieczyć i szczęśliwie dowieźć z powrotem do domu. 
Dlatego też rozpoczęłam poszukiwania czegoś co ułatwi mi to co  sobie zaplanowałam. Poszukiwania trwały już dość długo, aż przypadkiem natrafiłam na coś takiego: 



   Piszę o przypadku, bo faktycznie cel zakupów był zupełnie inny. Standardowe zakupy środków czyszczących do domu zaprowadziły mnie do drogerii HEBE. Traf chciał, że w tym czasie trwała wyprzedaż starych kolekcji kosmetyków kolorowych. Wśród tych przecen zauważyłam takie zawiniątko. Pochodzi z którejś kolekcji firmy ESSENCE. Dokładnie nie umiem powiedzieć której, bo  nie śledzie asortymentu tej firmy ;-) ;-p 



   Po rozpakowaniu go z opakowania prezentuje się jak na zdjęciu powyżej ;-) Mamy tu sześć przegródek o dość dużej pojemności. Jeśli mamy wąskie pędzle to zmieści się ich nawet więcej niż 6 sztuk. Wszystko zależy od wielkości. Mi wystarczyłyby spokojnie 4 przegródki ;-) Dwie duże i dwie mniejsze, bo jeśli już to tylko tyle pędzli zabieram ;-)) Dodatkowo fajną sprawą w tym etui są klapki które zabezpieczają pędzle przed wysuwaniem się pędzli oraz przed ich odkształcaniem się, jeśli panuje tu większy ścisk ;-))





   

 Postanowiłam przeprowadzić mały test i starałam się upchać w nim jak największa ilość pędzli ;-)) Kombinowałam z kształtem, długością rączki i ułożeniem pędzli w etui. Ostateczny zestaw możecie podziwiać na zdjęciach powyżej. Są to dość popularne pędzle i ogólnie dostępne więc myślę że dadzą pełny obraz o wielkości i pojemności tego cudeńka ;-) Po zapakowaniu całości prezentuje się ono tak ;-)




   I wszystko jest bezpieczne i gotowe do podróży ;-)) Cieszę się, że na to etui trafiłam, bo za śmieszne pieniądze udało mi się kupić to czego od pewnego czasu szukałam. Moje poszukiwania trwały już długo. W sieci jeszcze jest dość duży wybór, ale ceny też są astronomiczne w stosunku do jakości. Dlatego tak mnie cieszy ten zakup. Jeśli też szukacie takiego cudeńka to radzę się pośpieszyć ;-) wyprzedaże letnie jeszcze trwają i można coś takiego tam znaleźć ;-) ;-) 

A Wy co o tym myślicie ??? 
Macie może jakieś swoje patenty na transport i zabezpieczenie pędzli ???
Podzielcie się z Nami opinia w komentarzach ;-)) Czekam ;-) 

Pozdrawiam
k.smazik ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...