niedziela, 17 marca 2013

AA ECO Peeling do twarzy - Śliwka - Jestem na TAK !!!!

     Poszukiwania skutecznego peelingu trwają. Do tej pory najbardziej skuteczny okazał się Peeling do twarzy Śliwka firmy Oceanic z serii AA ECO. 


     Peeling ten z uwagi na swój skład zalecany jest szczególnie do pielęgnacji cery wrażliwej i skłonnej do alergii. Ja nie jestem alergikiem, ale mam miejscowe problem z rozszerzonymi naczynkami, co w zasadzie eliminuje peelingi mechaniczne z użycia. Jednak ten okazał się na tyle delikatny dla mojej skóry, a pozwolił mi uzyskać efekt gładkości jakiego oczekiwałam.  Zawiera on m.in. cucurbinę z pestek dyni, która hamując syntezę histaminy, wspomaga łagodzenie zaczerwienień i podrażnień, czy stanów alergicznych.


     Cząstki ścieralne to mikro ziarenka z pestek wiśni. Jest ich na tyle dużo, że skutecznie usuwają zanieczyszczenia i martwy naskórek, bez podrażniania skóry. Konsystencja gęstego kremu na zwilżonych dłoniach daje się delikatnie rozsmarować na twarzy. Po zmyciu skóra jest elastyczna i miękka, dzięki organicznemu olejkowi ze śliwki, który wykazuje działanie regenerujące i kojące, nadając skórze zdrowy wygląd.

     Producent poleca go do codziennej pielęgnacji, jednak wydaje mi się, że stosowanie 1-2 razy w tygodniu jest wystarczające dla uzyskania dobrego efektu.

Dla fanek składów podaje link do pełnego opisu kosmetyku.

Podsumowując = cena ok. 54 zł odstrasza, ale w stosunku do wartości otrzymywanego kosmetyku, warto. Jest jednak szansa na zakupienie go  w niższej cenie. Często są promocje w aptekach internetowych, sephorze i innych punktach, więc dla cierpliwych poszukiwaczek cena będzie na pewno niższa.
Produkt bardzo wydajny, opakowanie 125 ml starcz mi już od 2,5 miesiąca. Myślę, że spokojnie wystarczy mi na na kolejny miesiąc. Na pewno po jego wykończeniu zakupie kolejny, bo jestem z niego bardzo zadowolona.

ocena: 10/10
Pozdrawiam
k.smazik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...