wtorek, 12 marca 2013

Od czegoś trzeba zacząć ;-)

  
"Mania- zaburzenie psychiczne (nie choroba sensu stricte) z grupy zaburzeń afektywnych charakteryzujące się występowaniem podwyższonego bądź drażliwego nastroju. Stany maniakalne zazwyczaj opisywane są przez pacjentów jako doświadczenie przyjemne(...)"źródło Wikipedia Polska;-)
     No cóż, jak twierdzi ktoś, kto umieścił taką definicję w Wikipedii, mania to jeszcze nie choroba i tego się trzymajmy :-) Zgadzam się z drugim fragmentem, że jest to doświadczenie bardzo przyjemne, wręcz odprężające, mieć fioła na jakimś punkcie. W końcu jestem kobietą i podobno dbanie o siebie leży w naszej naturze ;-)

     Szeroko pojęta kosmetologia rozwija się coraz bardziej. Różnorodność środków, preparatów przechodzi czasem najśmielsze oczekiwania. Sama poszukując nowych kosmetyków i rozwiązań korzystałam, i nadal korzystam z recenzji internetowych. Dlatego chciałam podzielić się z Wami wszystkimi moimi spostrzeżeniami w tym temacie . Lubię próbować nowych rzeczy, choć mam paru stałych "kosmetycznych przyjaciół", do których ciągle powracam.

      A, że nie samymi kosmetykami człowiek żyje, będę przemycać trochę prywaty :-) Trochę muzyki, książek, zdjęć z miejsc lub wydarzeń, które mnie za interesowały, wzruszyły, zaciekawiły.

      Mam nadzieję, że znajdziecie tu parę interesujących informacji i ciekawostek. Miłego czytania.
                
Pozdrawiam
k.smazik ;-)

    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...