piątek, 3 stycznia 2014

Czeko, czeko, czekolada ;-)))

     Kolejny brąz w moim zbiorze ;-) Kiedyś usłyszałam, że brąz to kolor nijaki. Osoby tak się ubierające nie mają wyobraźni, są niezdecydowane i stłamszone, zamknięte w sobie.
Większej bzdury w życiu nie słyszałam. Jak kolor, który obok niebieskiego, zielonego jest powszechny w naturze. Szczególnie w okresie jesiennym ;-)) A drzewa, kasztany, grzyby, one też są nudne ??? Są piękne na swój własny sposób ;-))

Ja tym razem sięgnęłam po czekoladkę Isabelle Dupont seria Revivant Nail Lacqer nr 221.




W buteleczce o pojemności 12 ml kryje się brąz, który w zależności od kąta padania światła staje się jaśniejszy i przyjmuje odcień bordowy lub ciemniejszy i wtedy to czekolada. O innym lakierze tej firmy pisałam tu. Cena za taką pojemność to ok. 5 zł więc jest to całkiem przyzwoita cena ;-))




Paleta kolorów jest naprawdę duża. Obejmuje zarówno odcienie perłowe, matowe oraz z klasycznym połyskiem.
Całkowite krycie uzyskujemy już po drugiej warstwie. Konsystencja jest bardzo płynna, więc trzeba uważać  przy nakładaniu, bo lakier szybko się rozlewa na płytce i może brudzić. 





Pędzel  jest umocowany w dłuższej nakrętce, więc pomimo rzadkiej konsystencji, nie jest tak trudno go nałożyć.  








Wysycha sam około 15-20 minut lub dłużej w zależności od tego w jakiej ilości jest nałożony. Ja pomagam sobie tymi produktami (zdjęcie poniżej). Wtedy ten czas maleje do 15 minut i całość jest gotowa. 



Trwałość jest nie najgorsza. Stosowałam go już trzy razy i za każdym razem było podobnie. 3 dni bez zmian, a następnie zaczynał się ścierać na krawędziach, więc standardowo ;-) Całość trzymała się max. 6 dni.


Ocena:10/10 Adekwatna jakość do ceny :-))))

A Wam jak podoba się taki kolor ? 
Macie takie odcienie w swoich zbiorach, czy raczej nie?

Pozdrawiam
k.smazik ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...