wtorek, 8 kwietnia 2014

PAESE Lakierowy Box ;-)))

     Ostatnio odpłynęłam ;-) Odpłynęłam oglądając pewien serial, ale o tym może później. Mamy nowy miesiąc wiec zaczynam od nowości ;-))) Od dłuższego czasu nie kupowałam lakieru do paznokci. Pozbyłam się paru starych więc postanowiłam "uzupełnić stany". Na jednym z blogów znalazłam informację  o promocji firmy PAESE. Producent oferuje tzw. BOX'y z 5 lakierami i 2 produktami do pielęgnacji paznokci. 



Wersje są dwie:pierwszy wariant zamawiany na stronie sklepu internetowego producenta jest zestawem losowym, wariant drugi jest skomponowany przez nas i do nabycia tylko na stoiskach stacjonarnych ;-)) Ja oczywiście chciałam sama zadecydować co się w nim znajdzie, więc udałam się do pobliskiego centrum handlowego. 

Mój zestaw wygląda tak:



Lakiery dość do siebie podobne, ale takich jeszcze nie posiadam a od pewnego czasu chodziły mi po głowie.  Jeden to piasek z brokatem i perła, pozostałe trzy to zwykłe, klasyczne kolory.


Preparatami pielęgnacyjnymi stały się u mnie Diamentowy Utwardzacz i Mleczko Usuwające Naskórek. Były na mojej liście zakupowej, gdyż ich poprzednicy już wkrótce sięgną dna.


Ta oferta jest bardzo korzystna cenowo. Za powyższy zestaw w regularnej cenie zapłaciłabym 115,30 zł, a to pudełeczko kosztowało 39 zł ;-). Więc sami widzicie, że się opłaca. To świetny pomysł na prezent dla mamy, babci, przyjaciółki, które lubią kolor na paznokciach. Lub po prostu to okazja na zakup tego co wam jest potrzebne w okazyjnej cenie. :-))))

Nie pozostaje mi nic innego jak zacząć to wszystko używać ;-))))) Pewnie nie omieszkam się tym z Wami podzielić ;-))

Pozdrawiam
k.smazik ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...