poniedziałek, 1 grudnia 2014

Powrót ;-)))

Cześć Wszystkim ;-)))

     Ojjjj zbierałam się do pisania, zbierałam i zebrać się nie mogłam :-(  Ale  teraz gdy aura jest bardziej sprzyjająca znów bez wyrzutów sumienia mogę zasiąść do pisania. Powiecie: dlaczego miałaś wyrzuty sumienia??? Ano dlatego, że gdy jest ciepło, słonecznie i tak kolorowo na zewnątrz nie mam serca siedzieć w domu, przy komputerze. To stwierdzenie pewnie oburza większość bywalców blogów, którzy nie wyobrażają sobie nic lepszego i bardziej interesującego do roboty. Ale tak to prawda, istnieje życie poza internetowe i poza blogowe ;-)) I tej właśnie części życia oddawała się ostatnio. 

   W tym czasie zobaczyłam i odkryłam wiele ciekawych rzeczy, interesujące książki i filmy, odwiedziłam nowe miejsca. Chętnie się tymi odkryciami podzielę, może ktoś zainteresuje się dzięki nim czymś nowym, czegoś się dowie. Tak jak ja ciągle dowiaduję się i uczę czegoś nowego.

   Mam nadzieje, że wygospodaruje czas na systematyczne wpisy, zobaczymy. Pozostał nam jeszcze miesiąc do końca tego roku. Już zastanawiam się co może przynieść kolejny i choć to wielka niewiadoma to jednak mam już dziś jedno postanowienie na ten nadchodzący czas. Popracować nad tym co każdy z Was będzie mógł tutaj przeczytać, aby informacje były bardziej konkretne i rzeczowe, czyli takie jakie ja sama chciałabym znaleźć czytając bloga.

Pozostaje mi tylko życzyć sobie wytrwałości a Wam miłego czytania.

k.smazik ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...