niedziela, 7 lipca 2013

To już 1000 odsłon ;-)

    

 To już 1000 odsłon ;-) Może się to wydać śmieszne dla niektórych ale dla mnie to już mały sukces ;-) Nie zakładałam, że ta ilość będzie rosła, a na pewno nie że aż tak szybko ;-) Blog powstał z myślą o umieszczaniu w nim informacji o rzeczach które mnie interesują i o których ja poszukuje informacji w internecie i nie tylko. O których czytam i które sprawiają mi przyjemność. Mam świadomość, że może ilość wejść nie przekłada się w jakość ;-) że są to pojedyncze wejścia na ten blog, na konkretny post i tyle, nic stałego ;-) Wiem, bo ja też tak robię szukając konkretnych informacji ;-) Mimo to cieszę się, że tu zajrzeliście i dziękuje za ten czas, który dla mnie i moich myśli poświęciliście ;-) Jeśli macie jakieś sugestie lub pytania to piszcie. Chętnie przeczytam co sądzicie o moich wpisach i na pewno się do nich ustosunkuje ;-) 

Tymczasem życzę Wam miłego dnia gdziekolwiek jesteście ;-)
Pozdrawiam
k.smazik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...