wtorek, 24 września 2013

Mam, mam, mam ;-)Tym razem się udało ;-)))) MAKE-UP trendy No3/2013

Miało być o czymś innym a będzie o tym ;-))))))
Mam, mam, mam ;-)))) Przypadkiem wdepnęłam dzisiaj do Empiku, bo naszła mnie myśl, że dawno już nie widziałam MAKE-UP trendy. A nawet w tym roku nie było mi dane zdobyć ani jednego numeru :-(
A tu patrze iiii....na półce leży sobie nowiutki, świeżutki numer ;-))))))))
I oto w moich rękach jest



Moim zdanie pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanek makijażu, wizażu i charakteryzacji ;-))) Znaleźć tu można niezliczone artykuły  o nowościach i ofertach marek profesjonalnych dla wizażystów oraz tych powszechnie dostępnych. Szczegółowe opisy gam kolorystycznych proponowanych przez firmy na dany sezon. Artykuły typu "niezbędnik wizażysty" prezentują wszystko to czym można i należy się posłużyć, aby uzyskać w makijażu jak najlepszy efekt końcowy. Autorzy artykułów, praktycy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami, metodami, trikami makijażowymi. 







Jest też coś dla miłośniczek lakierów do paznokci. W tym numerze zaprezentowany został  cały wachlarz kolorystyczny na rozpoczynający się sezon. Metody malowania i zdobienia. Nowe faktury lakierów, oferta najbardziej znanych marek  itp.



Ale przede wszystkim jest to bardzo dobrze wydany album z fotografiami niesamowitych makijaży. Wiele z nich jest przedstawionych krok po kroku. Sama okładka tego magazynu zawsze przykuwa uwagę. Szukacie dobrej szkoły lub kursu z zakresu wizażu lub charakteryzacji, tu znajdziecie informację o obecnej ofercie. Adresy, kontakty są do waszej dyspozycji ;-)))))




Jeśli natraficie na tą pozycję w Empiku lub Kolporterze (choć bywa tam  w ograniczonej ilości :-( ) to polecam chociaż przejrzeć to czasopismo. Na pewno znajdziecie coś dla siebie ;-)))))

A ja biorę kubek kakao i zabieram się za czytanie ;-)

Pozdrawiam
k.smazik ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...