poniedziałek, 16 września 2013

Weekendowy seans filmowy cz.2 ;-)


W niedzielne popołudnie i wieczór udało mi się obejrzeć kolejne dwa filmy :




Kiedyś dużo czytałam komiksów, jednak nigdy nie trafiłam na ten Marvela. Widziałam tylko pierwszy film X-men. Nie porwał mnie, ani nie zainteresował, bo było w nim wiele nie domówień. Jeśli ktoś wcześniej nie czytał oryginału, film pozostawia wiele niejasności. No cóż filmowcy myślą inaczej i kręcą od końca. Teraz po obejrzeniu X-Mena Pierwsza Klasa wszystko stało się jasne i złożyło się w jedną sensowną całość. Obsada zadziwiająco dobra jak na film tej kategorii. James McAvoy, Michael Fassbender czy Jennifer Lawrence. W rolę Shaw'a wcielił się świetny jak zawsze Kevin Bacon. Dla wielbicieli gatunków to pozycja obowiązkowa dla mnie komiksowy science-fiction to po prostu rozrywka.
Ocena:5/10 Bez szału ;-)


To najlepszy z oglądanych ostatnio przeze mnie filmów. Niesamowita intryga trzymająca w napięciu do samego końca. Poznajemy w nim historię dwóch rywalizujących ze sobą magików, w tej roli Hugh Jackman i jak zawsze obłędny Christian Bale. Pozornie tylko wszystko wydaje się prosta historią. Reżyser po raz kolejny mistrzowsko pokazuje co siedzi w głowie człowieka. Człowieka, który ogarnięty jest obsesją osiągnięcia niebywałego sukcesu w swojej dziedzinie. Do czego jest w stanie się posunąć, aby ten cel osiągnąć. Co poświęci i jaką za to zapłaci cenę dowiecie się z filmu. historia to niesamowita i do samego końca widz nie wie czego może się spodziewać w finale. Zupełnie tak jak podczas magicznego triku nie wszystko wygląda tak jak na pierwszy rzut oka by się wydawało, tak i ta historia pojedynku dwóch iluzjonistów trzyma w napięciu do samego końca. 
Ocena: 10/10 !!!! Zdecydowanie POLECAM

A Wy ostatnio oglądaliście coś ciekawego? Możecie coś polecić ?

Pozdrawiam
k.smazik ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...