niedziela, 25 maja 2014

Zapowiedź denka ;-)))))

     Ostatnio się pogubiłam, pogubiłam się z wszystkim. Teraz czas się odnaleźć i ruszyć do przodu. Co raz trudniej znaleźć mi czas na bloga dlatego pojawiają się te zaległości. Mam nadzieję, że jakoś to wszystko opanuję i wrócę na dobry tor. 
Tymczasem od jutra pojawią się zaległe posty denkowe i filmowe, a jest o czym pisać ;-))))


Zastanawiam się nad nową formą denka ale jeszcze nie mam jej dopracowanej. Jeśli macie jakieś sugestie jestem otwarta na wszelkie pomysły. 

Tymczasem miłego dnia, trzymajcie się sucho ;-)))) Bo pogoda dalej sprawia psikusy ;-)))

Pozdrawiam
k.smazik ;-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...