poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Gadżety wspomagające pielegnację 2 ;-))

HEJ ;-)

     Kiedyś już pisałam o gadżetach pielęgnacyjnych. A było to tutaj. W przeciągu ostatniego pół roku w moje ręce trafiły różne nowe egzemplarze. Jedne sprawdziły się bardziej inne mniej. Będę starała się coś o nich więcej powiedzieć i napisać, bo może ktoś, tak jak ja wcześniej, będzie szukać informacji na ich temat. Przyznam się, że ja najpierw, przed każdym zakupem starałam się czegoś dowiedzieć czy to z czasopism, czy internetu lub zasięgnąć porady specjalisty. Poszukać opinii lub zastosowania nietypowego dla tego sprzętu, bo gdyby jednak nie sprawdziły się w swojej podstawowej roli, trzeba je będzie jakoś inaczej zagospodarować.


     Dzisiaj chciałam pokazać coś co w sumie mam od niedawna, ale wykorzystuje praktycznie codziennie.  

CosmoSPA Zestaw do przygotowywania i nakładania maseczek



     Zestaw ten pochodzi z zakupów których dokonałam  w sklepie internetowym ekobieca.pl. Już dawno temu chciałam sobie coś takiego sprawić. A to dlatego, że miałam już dosyć dekompletowania szklanych kompotierek i innych miseczek kuchennych ;-)))) Babciną zastawę wolałam szczególnie omijać szerokim łukiem ;-) Potrzebowałam czegoś małego, nietłukącego się, jednym słowem - do wielokrotnego użytku ;-)) W tej drogerii internetowej natrafiłam na taki oto zestaw ;-))) Cena 14zł wydała mi się na tyle przystępna, że go zamówiłam. Nawet gdyby okazał się nie wypałem nie byłoby mi aż tak żal wydanych pieniędzy.


     Zestaw przychodzi do nas zapakowany w przezroczyste plastik bez jakiegokolwiek opisu, ani instrukcji. Ale akurat tutaj nie jest ona zbytnio potrzebna, umówmy się ;-)))) Nie ma tu nic co można by złożyć, ewentualnie zepsuć ;-)

Do zestawu należą:

  • miseczka,
  • pędzel,
  • 3*miarki
  • szpatułka.

     Miska wykonana jest z silikonu. A przynajmniej tak mi się wydaje, bo tak wygląda i tak zachowuje się w kontakcie z płynami. Powierzchnia jest gładka, dzięki czemu składniki nie przyklejają się do niej i dobrze się mieszają. A to jest najważniejsze jeśli chcemy uzyskać oczekiwany efekt i tego aby nie zmarnować składników, które niejednokrotnie są lub mogą być drogie.



     W zestawi znalazł się również taki oto pędzel do nakładania maseczek. Jednak jest to najsłabszy punkt tego zestawu. Pędzel delikatnie mówiąc jest tandetny. Mój ma włosy sklejone aż do widocznego zaróżowienia na końcach. Gdyby mi zależało też na pędzlu to nieźle bym się wkurzyła. Ale mi nie zależy, bo już od dawna do nakładania maseczek używam pędzla z SEPHORA. Wprawdzie jest on przeznaczony do podkładu, ale ja już dawno przestawiłam się na inne pędzle, gąbki lub po prostu palce, jeśli chodzi o nakładanie płynnych kosmetyków. To coś ląduje od razu w koszu ;-)


     Miarki to jest to co oprócz miseczki przykuło moją uwagę do tego zestawu. Mamy do dyspozycji trzy wielkości. 2,5ml, 5ml i 15ml to chyba najbardziej optymalne pojemności. Dzięki temu zawsze odmierzymy jednakowe ilości składników i uzyskamy jednakową moc kosmetyku. 



     Ostatnim elementem zestawu z którego również jestem bardzo zadowolona to dołączona szpatułka. Wykonana z gładkiego plastiku, dzięki czemu nic się do niej nie przykleja. Jest to ważne szczególnie gdy robimy maseczki z glinkami lub innymi sproszkowanymi składnikami które często oblepiają mieszadło i to już jest strata nie do odzyskania. Dobrze trzyma się w dłoni, a jej wyprofilowane zakończenie pozwala wydobyć kosmetyk z miseczki co do ostatniej kropli.

Podsumowując ;-) uważam ten zestaw za jeden z najlepszych zakupów tego typu gadżetów kosmetycznych jakie poczyniłam w ostatnich latach. Sprawił on m.in. że zaczęłam częściej i bardziej efektywnie wykorzystywać możliwości robienia domowych kosmetyków ;-)) Mogę teraz odmierzać odpowiednie proporcje składników i zrobić taką ilość np. maski którą jestem wstanie zużyć od razu. Dzięki temu mam świeży produkt za każdym razem. Pozostałe składniki również zachowują trwałość i nic się nie marnuje. ;-))))) Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu ;-))) 


A Wy ???? Macie jakieś swoje ulubione gadżety kosmetyczne ??? Podzielcie się opinią o nich, chętnie przeczytam ;-)))) A może znajdę wśród nich coś ciekawego dla siebie  ;-))))


Pozdrawiam
Miłego dnia ;-) 
k.smazik ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...