poniedziałek, 27 maja 2013

-40% Rossmana - a jednak kupiłam ;-)

Miałam być twarda !!!! Miałam być silna!!!!! Jednak się złamałam :-( Sroczka znowu wypatrzyła jakieś "świecidełka".  Będąc w okolicy Rossmanna uległam...i weszłam do środka. Faktycznie jest -40% na całą kolorówkę ;-) no to może malutkie, malutkie zakupy ;-) Ostatnio coraz częściej eksperymentuje z kolorami na paznokciach, więc kierunek- szafy z lakierami ;-)


Wybrałam kolory, których jeszcze nie mam. Pewnie bym się na nie zdecydowała w normalnych cenach. a przy takim rabacie nawet jeśli użyje je tylko raz nie będzie mi żal się ich pozbyć ;-)



Lakiery Lovely mają piękne kolory. Cena 3,59 (po upuście) za 8ml to świetna cena. Mój wybór padł na te cztery kolory. Taki intensywny róż jest pierwszym w mojej kolekcji ;-) Pomarańczowy tu wyszedł na zdjęciu jak blady róż a na paznokciach wygląda jak marchewkowa pomarańcz. Piękny morski zielony kolor od razu wpadł mi w oko, tak jak mocny metaliczny niebieski. Zupełnie smerfny kolor ;-)
Co do trwałości to jeszcze nie mogę się wypowiedzieć na ten temat, jestem w trakcie testowania. Jednak lakiery te są mocno kryjące. Jedna do dwóch warstw maksymalnie wystarczy do uzyskania intensywnego i żywego koloru.


Pozostałe dwa lakiery to czysta ciekawość. Dotychczas nie używałam kolorów pastelowych, zwłaszcza żółtego. Wybrałam więc lakier miss sporty w mlecznym odcieniu. Natomiast lakier Max Factor już jakiś czas temu wpadł mi w oko. To jest wersja mini i cena regularna ok.19 zł raczej nie zachęcała do kupna. Ale z 40% rabatem już brzmi lepiej ;-) Postanowiłam więc go nabyć ;-) Na zdjęciu wygląda on na bardzo blady róż, jednak w rzeczywistości to mleczny łososiowy kolor. Bardzo mi się podoba ;-)

Wobec powyższego mam z głowy zakup kolejnych lakierów na co najmniej rok ;-)
A wy co wypatrzyłyście ?????
Pozdrawiam
k.smazik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...