środa, 26 marca 2014

Urodzinowe rozdanie ;-)

     Nie wiadomo jak i nie wiadomo kiedy przeleciał ten czas i już mamy 26 marca 2014. Nawet nie zauważyłam, że minął już rok jak tutaj jestem i dzielę się z Wami swoimi małymi i dużymi odkryciami ;-)))) Jestem ciekawa kim są moi czytelnicy ? 

Czy zaglądacie do mnie często? 
Czy raczej trafiliście tu przypadkowo? 
Coś Was szczególnie zainteresowało, 
coś się spodobało ? 
Co Wami kieruje w doborze czytanych blogów?
Dlaczego często jesteśmy tylko milczącymi obserwatorami?

Może są to te same myśli i powody, które mną kierują w czasie buszowania w internecie.  Może coś zupełnie innego, zaskakującego, o czym nigdy wcześniej bym nie pomyślała. Zapraszam więc wszystkich do rozmowy ;-))) Możecie napisać o sobie, o swoich obserwacjach. Jestem ich bardzo ciekawa;-))) 
A wśród wszystkich którzy zabiorą głos i wyrażą taką chęć ;-)) rozlosuję dwie książki do makijażu o których pisałam tutaj



Żeby nie było wątpliwości i nie domówień oto regulamin rozdania ;-) :
  1. Książki zostaną rozlosowane spośród tych osób, które udzielą najciekawszych moim zdaniem odpowiedzi na jedno z powyższych pytań w komentarzu do posta i zaznaczą również, że są zainteresowane tą konkretną książką. Wystarczy wpisać: Książka - Tak. Pod uwagę w losowaniu nie będą jednak brane komentarze zawierające tylko i wyłącznie ten wpis o chęci wylosowania książki ;-) Trzeba się będzie trochę wysilić ;-)
  2. Na zgłoszenia czekam przez cały kwiecień, z uwagi na to, że przegapiłam datę URODZIN BLOGA ;-). Cały miesiąc to wystarczająca ilość czasu na skomentowanie posta.
  3. Wyłącznym organizatorem i sponsorem rozdania i nagrody jestem Ja ;-)
  4. Wyniki zostaną ogłoszone 1.05.2014 roku ;-), a ze zwycięzcami skontaktuję się mailowo. 
  5. Warunkiem dodatkowym jest kontakt ze mną w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników losowania. Tj. odpowiedź zwrotna na mojego maila. W przypadku braku takowego losuje zwycięzce jeszcze raz, aby dać innym szansę ;-)
    Będzie mi również niezwykle milo, jeśli będąc moim czytelnikiem, staniesz się także obserwatorem bloga. Nie jest to warunek konieczny do wzięcia udziału w rozdaniu. Dla mnie nie będziesz już anonimowym ktosiem na końcu świata ;-) Jeśli też prowadzisz bloga będę mogła Cię odwiedzać, chociażby tylko wirtualnie i poznać lepiej Twoje zainteresowania.  

     Na koniec chciałam podziękować i pozdrowić Wszystkich którzy odwiedzili mnie w ciągu tego minionego roku. Może tylko przeglądacie, może czytacie regularnie. Mam nadzieję, że będziecie mnie odwiedzać dalej i znajdziecie tu ciekawe, przydatne informacje ;-)
Pozdrawiam
Trzymajcie się ciepło
k.smazik ;-) 
Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach  i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr4, poz. 272 z późn. zm.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...