niedziela, 9 czerwca 2013

Foto-skrzynka 4 ;-))))

Pogoda nas w ubiegłym tygodniu nie rozpieszczała, stąd część zdjęć w melancholijnym deszczowym nastroju ;-) Ale każda pogoda jest dobra na spacer jeśli się bardzo chce ;-)




Kierunek wędrówki nie został wcześniej zaplanowany, więc musiałam zapytać o drogę ;-) Reksio jak myślisz którędy teraz ?????? ;-))))))


Więc ruszyłam tamtędy i ...


Piękny obraz na ścianie budynku. Niestety niszczejący ;-( O ile dobrze się orientuje to ostatni,  który pozostał w tej okolicy. Szkoda, bo są naprawdę piękne ;-)))))))


Pada i pada, ale Biała na szczęście nie podniosła się aż tak bardzo ;-)


Zawsze zastanawiam się co autor tej rzeźby miał na myśli ;-) Ja czułam się tak przez cały okres szkoły ;-))) więc coś mi to przypomina ;-)))


Każde dziecko w Bielsku wie gdzie jest fontanna z siusiającym diabełkiem ;-)))))

 
Kiedyś była taka akcja artystyczna umieszczania figur krów naturalnych rozmiarów (bajecznie kolorowych ;-)) w różnych stolicach Europy. Warszawa, Berlin miały swoje 5 minut ;-) A my mamy naszą krówkę na stałe ;-))) 

A teraz część bardziej optymistyczna :-) Słońce, słońce, słońce ;-))))
 


Poranne słońce nieśmiało przebija się przez liście drzew ;-))) A na kasztanach jeszcze widać kwiaty, ale już są przekwitnięte, bo matury dawno zakończone ;-))) 
 

Dzisiaj udało mi się jeszcze wyskoczyć do Szczyrku na chwilę i skorzystać z ostatnich tego dnia promieni słońca ;-) Potem ulewa i powrót do zachmurzonej pogody ;-))))


Ta sosna w centrum Szczyrku zawsze bardzo mi się podobała ;-)) I cieszę się, że pomimo tak gęstej zabudowy została wpasowana w krajobraz i dalej rośnie ;-))))))


Mam nadzieję, że Wam weekend upłynął również w miłej atmosferze i udało się Wam złapać trochę słońca ;-))))

Pozdrowiam
k.smazik





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...