środa, 5 czerwca 2013

Wymiana w Sephorze na 40 % rabatu ;-)

    " Przynieś stare, dostaniesz rabat na nowe!" Coraz więcej tego typu akcji można zauważyć w sklepach. Na razie ten sposób zachęcania klientów stosują głównie drogerie. Poczekamy zobaczymy, może inne sklepy  wykorzystają tę metodę. Swoją drogą nie wyobrażam sobie co by się działo, gdyby taka akcja miała miejsce w sklepach odzieżowych.
     Ja, właśnie w taki sposób nabyłam w zeszłym roku dwa jasne matowe cienie, które używałam jako cienie bazowe i w załamaniu powieki. Jeden zużyłam dokumentnie, było o tym w projekcie denko. Pozostałe dwa odcienie również sięgnęły dna ;-).
     Teraz postanowiłam w ten sam sposób zakupić nowe. Jednak trzeci wymieniany cień był efektem nieudanej próby jego przeniesienia do mojej palety. Niestety uległ całkowitemu zniszczeniu :-( Ale nie ma tego złego...Również poszedł na wymianę za rabat ;-)

     Ku mojemu zadowoleniu przy zakupie już 2 cieni pojedynczych SEPHORA COLORFUL dostajemy magnetyczną paletkę, w której możemy je przechowywać.
     Paletka posiada zgrabny "kluczyk" którym możemy podważyć i wyciągnąć z niej cień. Taki sam patent został zastosowany w opakowaniu każdego z cieni. Tym sposobem, osiągnę to co zamierzałam bez niszczenia kolejnych cieni.
Wybrałam kolory podobne do tych które posiadałam, bo oznaczenie kolorów również się zmieniło i nie znalazłam dokładnie takich samych.



     Myślę, że się sprawdzą tak jak te poprzednie. Dwa jasne odcienie będą świetne jako baza lub do rozjaśniania wewnętrznego kącika oka. Trzeci cień będzie mi w zastępstwie jego poprzednika służył do zaznaczania załamania powieki w zwykłym codziennym makijażu.

     A Wam ? Udało się coś z korzyścią "wymienić" ? Oferta obejmuje cały asortyment makijażowy marki SEPHORA, ale na razie nic więcej nie potrzebuję, więc poprzestałam na tym zakupie. ;-)


Pozdrawiam i miłego dnia
k.smazik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najsłynniejsza szczotka do włosów - Tangle Teezer

Hej  !!!!     Dzisiejszym tematem rozważań....eee może nie tak poważnie ;-) Dzisiaj wezmę na tapetę hit wszech czasów (sądząc po il...